Direct naar de contentDirect naar de footer
HOTEL IS OPEN
HOTEL IS OPEN

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de maatregelen die in ons hotel van toepassing zijn. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Boekingen verlopen alleen online. Heeft u daarbij hulp nodig, schroom dan niet om telefonisch contact met ons op te nemen;
  • Wij vragen u om uw handen te desinfecteren bij binnenkomst;
  • U bent in het bezit van een geldig legitimatiebewijs;
  • U komt met maximaal 2 personen per kamer. Het is niet toegestaan bezoek te ontvangen op uw kamer;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk half uur hun handen. U wordt nader geïnformeerd over de huishoudelijke dienst tijdens de incheck procedure.

Arrangementen

Eten & drinken

Ontbijt
Voor u als hotelgast bieden we de mogelijkheid aan om het ontbijt af te halen, deze kunt u op uw kamer nuttigen. Tijdens het inchecken krijgt u een ontbijtkaart mee, hierop kunt u de gewenste producten invullen. De avond van te voren te dient u de ontbijtkaart in te leveren bij de receptie.

Lunch & diner
Ons restaurant is gesloten voor zowel hotelgasten als niet hotelgasten.

Afhaal
Het is mogelijk om diner en ontbijt, op een afgesproken tijdstip, af te halen in het restaurant en te nuttigen op de kamer.

  • Houd 1,5 meter afstand, zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Roomservice is niet toegestaan
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.

Brunch
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch aanbieden. Voor feesten en partijen kunt u telefonisch contact opnemen via 0299 43 68 58.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Nee, helaas is ons restaurant gesloten. Wel bieden wij een Valk TO GO service aan.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht, zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij hygiënepunten geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt desinfecteren.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Wij hebben mooie fietsroutes van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,

Van der Valk Hotel Purmerend & Familie Van der Valk

Versie 2 februari 2021

  • Mis geen enkele actie & aanbieding
  • Blijf op de hoogte van exclusieve deals
  • Krijg tips over zon- en feestdagen

Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief